Since “The mail system : unknown user:myk, I emailed to radinumx@mohe.gov.my to get my much delayed “kronologi sejarah dan tindakan-tindakan yang telah dilakukan oleh KPT”

— On Fri, 5/22/09, I wrote:

From: me
Subject: Fw: Undelivered Mail Returned to Sender
To: radinumx@mohe.gov.my
Cc: tam@pcb.gov.my, mohdasri@pcb.gov.my, ppm@pmo.gov.my, sidek@pmo.gov.my, minister@mohe.gov.my
Date: Friday, May 22, 2009, 7:45 AM

Prof Dato Dr Radin Umar

 

Saya telah menghantar email dibawah kepada Timbalan Pengarah Tuan berkenaan dengan kemungkiran janji beliau untuk menghantar kepada saya “kronologi sejarah dan tindakan-tindakan yang telah dilakukan oleh KPT”.Walau bagaimanapun email tersebut tidak dihantar ke alamat myk@mohe.gov.my

dan MAILER-DAEMON@mohe.gov.my menyatakan seperti berikut:

 

“This is the mail system at host email.mohe.gov.my.

I’m sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It’s attached below.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<myk@mohe.gov.my>: unknown user: “myk”

 

 

Sebagaimana Tuan maklum Dr Tam dari BPA telahpun menerima “kronologi sejarah dan tindakan-tindakan yang telah dilakukan oleh KPT” TETAPI SAYA MASIH LAGI BELUM MENERIMA DARIPADA TUAN “kronologi sejarah dan tindakan-tindakan yang telah dilakukan oleh KPT”.

 

SAYA MEMOHON TUAN MENGHANTAR “kronologi sejarah dan tindakan-tindakan yang telah dilakukan oleh KPT” PADA HARI INI JUMAAT, 22 MEI 2009 KERANA Timbalan Pengarah TUAN SENGAJA MEMUNGKIRI JANJI UNTUK  MENGHANTAR DOKUMEN TERSEBUT KEPADA SAYA.

 

HARAP MAKLUM. TERIMA KASIH.

 

Yang benar

my name

 

End of email.

 

Dato Yusof Kasim,

 

Merujuk kepada email Dato bertarikh 6 Mac 2009 kepada Dr Tam KP BPA (sesalinan dihantar kepada saya) dimana Dato berjanji untuk menghantar “kronologi sejarah dan tindakan-tindakan yang telah dilakukan oleh KPT”.

 

Dr Tam telahpun menerima “kronologi sejarah dan tindakan-tindakan yang telah dilakukan oleh KPT” TETAPI SAYA MASIH LAGI BELUM MENERIMA DARIPADA TUAN “kronologi sejarah dan tindakan-tindakan yang telah dilakukan oleh KPT”.

 

SAYA MEMOHON TUAN MENGHANTAR “kronologi sejarah dan tindakan-tindakan yang telah dilakukan oleh KPT” PADA HARI INI JUMAAT, 21 MEI 2009 KERANA TUAN SENGAJA MEMUNGKIRI JANJI UNTUK  MENGHANTAR DOKUMEN TERSEBUT KEPADA SAYA.

 

HARAP MAKLUM. TERIMA KASIH.

Comments are closed.