Siapakah Allah di hatimu?

Siapakah Allah di hatimu?

 

Teman semasa susah?

 

Sahabat di kala senang?

Sultan di hati?

Permata Hati?

Adakah kamu Jauhari yang kenal Manikam?

Allah lah Manikam, Permata, Mutiara

Jinak-jinakkan dirimu pada Allah

Ini nasihat dari saya yang sudah banyak diseksa dalam perjalanan ke negeri Abadi

 Ya, anda berhak meremehkan kesengsaraan saya

 

Tapi biarlah Allah sahaja menjadi Penentu Muktamad

Anda dipersilakan mencaci dan menghina saya

Tapi ingat!!!  saya dihina meskipun saya hidup dalam kemewahan

Meskipun saya bukan anak orang miskin atau sederhana

 

Nasib baik Allah mentakdirkan saya merupakan puteri pemilik rumah bernilai RM berjuta-juta ringgit, kerana Allah mengiktiraf soal kufu/kafaah

Sebelum anda menghina saya

Cermin dulu diri anda,

Adakah anda anak seorang jutawan macam saya??????

 

Saya yakin ramai di antara kamu para pencaci & penabur fitnah, tidak pernah merasa tinggal di rumah bernilai jutaan ringgit!!!!

Setakat Kasturi Heights tak payah lah berlagak dengan saya!!!!

 

Meskipun saya anak jutawan, saya sedar siapa diri saya di sisi Allah

Kalau saya tinggal di rumah bernilai jutaan ringgit (anak pemilik rumah bukan anak orang gaji), ibadat saya pun mestilah bernilai setara di sisi Allah

Saya bukan mahu mendabik dada bahawa saya anak jutawan

Tapi kamu semua para pencaci & penabur fitnah, bersikap keterlaluan & melampaui batas menghina saya sebagai janda mental kerana saya tidak mahu tunduk kepada Abdul Samat Musa menipu markah!!!!

Saya datang ke USIM dengan niat mendalami Islam

 

Tapi kamu semua para pencaci & penabur fitnah….. pencemar Islam!!!!

Siapakah isteri orang bekas janda yang mendampingi Naib Canselor USIM?

 

mengadu domba menabur fitnah

 

mengaku Prof Muhamad Muda pernah melamarnya selepas dia bercerai dengan suaminya

 

isteri orang bekas janda tak pakai bra & anak tudung

 

Saya tidak akan berhenti memohon keadilan daripada Allah Subhana Wa Taala

 

Saya bersyukur saya anak jutawan jadi saya tak perlu menjual maruah saya seperti anda semua kaki pengampu, para pencaci & penabur fitnah pencemar Islam!!!!!!!

Anak jutawan tetapi kasih pada ALLAH!!!!!!

Anak orang miskin tetapi ingkar pada ALLAH!!!!!!!!

Anak jutawan menolak dunia

Anak orang miskin cinta dunia

Dunia ibarat bangkai

Siapakah yang mengunjing, menghurung, mengulit dan mencintai bangkai???????

Anjing !!!!!!!

 

Comments are closed.