Fatwa hari ini meluluskan mahasiswa universiti yang tidak memahami asas kata ganti nama

Wahai Pengerusi Super Fatwa Inc.,

Apakah hukumnya meluluskan mahasiswa universiti yang sepatutnya gagal kerana, inter alia, tidak memahami asas kata ganti nama, “his wife” ditulis “her wife”?

Hukumnya adalah sebagai orang yang pura-pura bertaqwa, maka kami mempunyai lesen untuk meluluskan mahasiswa universiti tersebut yang sepatutnya gagal kerana tidak memahami asas kata ganti nama “his wife” ditulis “her wife”.

Ini adalah kerana mahasiswa ini akan terhutang budi kepada kami dan akan menjadi khadam dan juru ampu yang terbaik. Khadam beginilah yang kami cari dan akan lantik sebagai pemimpin kerana mereka sentiasa berasa tidak selamat lantaran ilmu mereka teramatlah cetek jadi mereka bergantung kepada jiwa kehambaan mereka serta sifat mereka yang suka menjilat dan mengampu untuk hidup dan bertahan, berkhidmat untuk dan kepada kami.

Sebelum ini kami melantik seorang pengampu  yang hanya dapat  C6 atau P7 untuk SPM Bahasa Inggeris untuk menjadi editor Bahasa Inggeris buku-buku terbitan kami. Lihatlah bagaimana beliau ibarat bintang berkerlipan yang ditempel pada wajahnya yang siap bersolek itu, kami amatlah terhutang budi kepadanya kerana beliau sebagai pendakwah selebriti menaikkan nama universiti kami.  C6 atau P7 untuk SPM Bahasa Inggeris bukanlah menjadi batu penghalang bagi kami melantik buah hati kami untuk menjadi editor Bahasa Inggeris buku-buku terbitan kami.

The moral of the story is, always appoint boot lickers, suckers, spineless ones,  those who have skeletons in their closets and those who are neither competent nor qualified, to be leaders as they are willing to sell their souls , and their religion (ever so willing to please the powers that be at the expense of Islam) for US (THE GREAT  OVERLORD OF TAQWAPHOBIA/ISLAMOPHOBIA )  …….

BERILMU, BERDISIPLIN DAN BERTAQWA, NOT !!!!!

Comments are closed.