Ramadhan tiba

Alhamdulillah sekiranya saya dipanjangkan umur

semoga saya mendapat rahmat & nikmat Ramadhan tahun ini

Ramadhan tahun lepas airmata saya berlinang tatkala membaca surah Yusuf mengenangkan kejahatan manusia2 zalim di FSU, bercerita kepada Allah betapa zalimnya Abdul Samat Musa & Muhammad Nizam Awang@ Ali

Ramadhan ini kalau saya dipanjangkan umur, saya tidak lagi kesal atau sesal nasib malang saya di USIM/FSU

Saya manusia bertuhan, Allah telah menjamin dunia ini maka saya hanya perlu menumpukan perhatian saya untuk memperolehi kebahagiaan di alam akhirat saya, semoga Allah meredhai saya, semoga Allah memudahkan sakratul maut saya & semoga Allah memelihara anak2 saya.

Hidup ini mudah, biarlah si luncai terjun dengan labu-labunya, yang penting saya bahagia beribadat kepada Allah, amin YA Rabbal Alamin .

Comments are closed.