Yasmin di UIA & Kisah Cinta Terlarang di IKIM

Jika USIM ada isteri orang bekas janda buah dada besar tak pakai bra dan anak tudung yang merenyam di pejabat NC, IKIM pula ada isteri orang goda laki orang iaitu, Siti Shamsiah Md Supi yang bercinta dengan Ketua Pengarah IKIM iaitu Dato Abdul Monir.

Kisah cinta mereka mendapat liputan akhbar Berita Minggu di bawah tajuk “Bos lupa diri” pada 2 Januari 2005.

sila rujuk:

http://yasminnorhazleenawrites.wordpress.com

Anda boleh cuba burukkan saya, tetapi saya seorang yang takut pada Allah, jadi saya dianiaya setiap kali saya menegakkan kebenaran.

Saya meninggalkan UIA kerana saya kecewa, bekas pensyarah saya yang berjawatan tinggi cuba mengurat saya. Saya tak ada masa dan perasaan untuk melayan suami orang macam isteri orang bekas janda buah dada besar tak pakai bra dan anak tudung di USIM serta Siti Shamsiah Md Supi.Saya meninggalkan IKIM kerana saya diganggu oleh Pengarah IKIM iaitu Dr Zainal Azam Abd Rahman.

Saya tak takut anda semua fitnah saya, saya menegakkan yang benar.Yang pasti saya tidak mengambil kesempatan melayan bos, I have proved it by rejecting my lecturer at UIA as well as rejecting Dr Zainal Azam Abd Rahman. My conscience is clear. Allah bersama orang yang benar, tunggu cepat atau lambat. Memang USIM melakukan manipulasi markah dan KPT membiarkan sahaja kelakuan tidak bermoral itu. Anda tak perlu sebar fitnah pasal saya, sebab saya janda awak tuduh saya macam-macam. Awak nak tutup bangkai gajah iaitu kelemahan pelajar USIM jadi awak burukkan saya. Lebih baik jadi janda beriman daripada menjadi isteri orang himpit jantan berpangkat seperti isteri orang bekas janda buah dada besar tak pakai bra dan anak tudung yang merenyam di pejabat NC USIM dan  Siti Shamsiah Md Supi di IKIM.

Comments are closed.