Pensyarah AIKOL minta cerai bengang dimadukan!!!!

Tersebutlah kisah penghina tegar janda dan balu

Pensyarah AIKOL lulusan Kolej Islam Kelang lagi

Memohon cerai di Mahkamah Syariah

Aik

Tak takut ke jadi janda?

Agaknya dah takut jadi janda gamaknya penghina janda ini menarik pula permohonan cerainya

Kemudian kembung pula (bunting)

Kah!Kah!Kah!

Malunya diri

Padan muka kau

Hina aku lagi

Lepas kau hina aku kau pula dimadukan

Pandai pula minta cerai

Tapi takut jadi janda rupanya

Ataupun risau nanti kemaruk rindukan …..

Ataupun takut dihina oleh penghina janda satu spesies sepertinya

Graduan kolej Islam Kelang ni tak kisah siapa dia nak hina

Balu dan janda sama saja…dihinanya

Menentang habis-habisan perkahwinan kedua (poligami) seorang pensyarah AIKOL dengan balu yang mempunyai anak yang cacat

Siapa kau nak menentang perkahwinan kedua pensyarah tersebut?

Aku nampak sendiri bagaimana pensyarah lelaki itu memberi kasih sayang kepada anak tirinya (anak yatim piatu) yang cacat itu

Inilah lelaki mulia mengahwini balu membela anak yatim yang cacat

Mana akal kau betina tak ada akal?

Sia-sia belajar kat Kolej Islam Kelang!!!!

Madu kau pun janda

Kenapalah suami kau sanggup memadukan kau dengan janda?

Pasti janda tu lagi menawan berbanding kau

Kau tu tak lawa

Sedarlah diri sikit 

Jaga anak kau elok-elok takut jadi janda macam aku

Muka tak lawa, akhlaq pun buruk, tidak mencerminkan sifat taqwa langsung!

Kau ni tak menepati kriteria yang ditetapkan oleh Rasulullah saw sebagai wanita yang beriman

Kah! Kah! Kah!

Yang tahu mengata, mengumpat, buat komen

Anak Encik Abbas pun kau tak habis-habis kutuk!!!!

Cermin diri kau yang tidak berakhlak itu!!!!

Padan muka Allah  balas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comments are closed.