Buat Jijah Jangan cuba jual bra tau!!!!

Buat Jijah, Kau Lah pergi Hospital Bahagia & Darul Syifa’! Jaga Ibadat Kau sudah Lah, Atau Kau ikut sama isteri orang bekas janda tak pakai bra dan anak tudung pergi merenyam kat ofis Prof Dr Abdul Shukor Husin, Jangan cuba jual bra tau, sure tak laku!!!!! Lagi satu contohilah “isteri orang bekas janda tak pakai bra dan anak tudung yang suka pergi merenyam kat ofis Prof Dr Abdul Shukor Husin”, inilah nilai-nilai murni “isteri orang bekas janda tak pakai bra dan anak tudung yang suka pergi merenyam kat ofis Prof Dr Abdul Shukor Husin”:

1. Mengadu domba

2. Mereka cerita membuat fitnah

3. Bermulut manis

4. Berpura-pura

5. Mengambil kesempatan dan menggunakan orang

6.  Memutar belit

7. Mengaku anak duta, ada rumah bernilai RM5 juta  di KL

6. Tak pakai bra dan memakai kasut tinggi 3 inci (barulah boleh menggoda sebab nanti bila jalan nampak lagi seksi!!!!!) Ataupun you pun sebijik macam “isteri orang bekas janda tak pakai bra dan anak tudung yang suka pergi merenyam kat ofis Prof Dr Abdul Shukor Husin”. If that is the case, you have a bright future in USIM.

Kalau kau tak tahu atau pura-pura tak tahu atau tak nak ambil tahu (macam pernah dengar aja kata-kata ini), pergilah tanya kepada pensyarah-pensyarah FPBU dan FQS siapakah “isteri orang bekas janda tak pakai bra dan anak tudung yang suka pergi merenyam kat ofis Prof Dr Abdul Shukor Husin” (“isteri orang bekas janda tak pakai bra dan anak tudung yang suka pergi merenyam kat ofis Prof Dr Abdul Shukor Husin”juga digelar ” wayar putus” ). Ada pensyarah FPBU berdoa semoga Allah laknat “isteri orang bekas janda tak pakai bra dan anak tudung yang suka pergi merenyam kat ofis Prof Dr Abdul Shukor Husin” kerana dia suka mencucuk para pensyarah supaya bergaduh antara satu sama lain !!! OK!!!

Kalau kau ni warga usim, kau memang lah buta perut kalau kau tak tahu identiti “isteri orang bekas janda tak pakai bra dan anak tudung yang suka pergi merenyam kat ofis Prof Dr Abdul Shukor Husin”/” wayar putus”.

Aku bukan munafik macam kau orang semua, berkelulusan agama tapi tidak bertaqwa. Teruskan usaha anda menutup bangkai gajah!!!!! Kan USIM universiti kesayangan KPT!!!! Panggillah Menteri KPT ke USIM, dulu Timbalan Menteri KPT aje pergi, mintalah simpati banyak-banyak!!!!

Jijah, you are not in my league!!! Please write in English!!!! Let us (the Star, Kosmo! Myself) gauge your proficiency!!!! Please show us how great you are!!!!  

Are you a senior lecturer  applying to become an Associate Professor, Or are you a DS45 lecturer  applying to become Senior Lecturer or are you an undergraduate? Any way I feel that it is a waste time to address you any further. My parting words are, “Please don’t use ALlah’s name, Allah’s name is too sacred to be uttered by a boot licker/ ass kisser LIKE YOU! YOU ARE DESECRATING ALLAH’S NAME!!!!!

Comments are closed.